شما با این موارد کوچک می‌توانید مشتری را به کسب‌وکار یا برند خود وفادار کنید:

احترام بگذارید حتی درزمانی که مشتریان از شما نمی‌کنند.
نیازهای آن‌ها را با استفاده از سؤال کردن به دست آورید و به رفع نیازهای آن‌ها بپردازید.
مشتریان خود را بعد از هر سوپرایز کنید (می‌توانید با یک شکلات کوچک این کار را انجام دهید).
زمانی که مشتری خود را درجایی دید بلافاصله احوال‌پرسی کنید.
قیمت مناسب کالا یا خدمات شما روی مشتریان به‌شدت تأثیرگذار است.
اعلام قیمت‌های رقیبان در حین کالای خودتان برای مشتریان خیلی جذابیت دارد (احساس می‌کند اگر از شما کند سود بیشتری می‌برد).

صداقت در گفتار و زبان بدن شما خیلی روی مشتری اثر می‌گذارد (صداقت 


آموزش کسب درآمد مشتریان ,مشتری ,نیازهای آن‌ها منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پایگاه خبری تحلیلی بینانیوز پلاس Elima-Rack کارگاه لوازم سردکننده ؛ علی زاده دراهواز مجنونم و تو لیلا الان بخر تحویل بگیر داستانکده پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دختران هنر